Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/1798
Title: Mô hình nghiên cứu sự hài lòng của khách hàng về chất lượng dịch vụ ứng dụng cho hệ thống ngân hàng thương mại
Other Titles: Model of Customer Satisfaction on Service Quality Applied in Commercial Banks
Authors: Nguyễn, Thị Như Quỳnh
Keywords: sự hài lòng
khách hàng
ngân hàng thương mại
chất lượng dịch vụ
SERVQUAL
Issue Date: Mar-2016
Publisher: Nhà xuất bản Thông tin và Truyền thông
Description: Chuyên đề Khoa học và Giáo dục – số 5; 03/2016; từ trang 108-114.
URI: http://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/1798
ISBN: 978-604-80-1629-6
Appears in Collections:Chuyên đề Khoa học và Giáo dục - 05 (03/2016)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.