Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3857
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTran, Pham Huyen Trang-
dc.contributor.authorHa, Thi Khuyen-
dc.date.accessioned2024-07-09T02:03:46Z-
dc.date.available2024-07-09T02:03:46Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3857-
dc.descriptionBachelor thesis of Business Administration - E-commerce Managementvi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.publisherVietnam-Korea University of Information and Communication Technologyvi_VN
dc.relation.ispartofseriesKLTN;20BA084-
dc.subjectSocial Mediavi_VN
dc.subjectDa Nangvi_VN
dc.titleA study on factors affecting Customer's intention to buy Print on Demand Products via Social Media in Da Nang Cityvi_VN
dc.title.alternativeNghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến ý định mua sản phẩm in theo yêu cầu qua mạng xã hội của khách hàng tại thành phố Đà Nẵngvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Quản trị Thương mại điện tử (E-commerce Management)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.