Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3858
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPhan, Van Thanh-
dc.contributor.authorDoan, Thi Thu Trang-
dc.date.accessioned2024-07-09T02:05:37Z-
dc.date.available2024-07-09T02:05:37Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3858-
dc.descriptionBachelor thesis of Business Administration - E-commerce Managementvi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.publisherVietnam-Korea University of Information and Communication Technologyvi_VN
dc.relation.ispartofseriesKLTN;20BA105-
dc.subjectOnline shoppingvi_VN
dc.subjectMonata Bluelight Fashion Brandvi_VN
dc.titleOnline shopping Customer’s satisfaction evaluation for products of Monata Bluelight Fashion Brandvi_VN
dc.title.alternativeĐánh giá sự hài lòng của khách hàng mua sắm trực tuyến đối với sản phẩm của thương hiệu thời trang Monata Bluelightvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Quản trị Thương mại điện tử (E-commerce Management)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.