Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3894
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNgo, Hai Quynh-
dc.contributor.authorNguyen, Thi Thu Trinh-
dc.date.accessioned2024-07-10T08:54:34Z-
dc.date.available2024-07-10T08:54:34Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3894-
dc.descriptionBachelor thesis of Business Administration - Digital Marketingvi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.publisherVietnam-Korea University of Information and Communication Technologyvi_VN
dc.relation.ispartofseriesKLTN;20BA107-
dc.subjectDa Nang Cityvi_VN
dc.titleFactors influencing customer decision-making regarding interior design and construction services provided by businesses in Da Nang Cityvi_VN
dc.title.alternativeCác yếu tố ảnh hưởng đến quyết định lựa chọn của khách hàng với dịch vụ thi công và thiết kế nội thất của các doanh nghiệp trên địa bàn Thành phố Đà Nẵngvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Digital Marketing (Digital Marketing)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.