Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3915
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNgo, Hai Quynh-
dc.contributor.authorNguyen, Nhat Linh Chi-
dc.date.accessioned2024-07-11T00:54:36Z-
dc.date.available2024-07-11T00:54:36Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3915-
dc.descriptionBachelor thesis of Business Administration - Digital Marketingvi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.publisherVietnam-Korea University of Information and Communication Technologyvi_VN
dc.relation.ispartofseriesKLTN;20BA275-
dc.subjectSocial mediavi_VN
dc.subjectHo Chi Minh Cityvi_VN
dc.titleFactors affecting customer engagement on social media for Security Rental Services in Ho Chi Minh Cityvi_VN
dc.title.alternativeCác yếu tố ảnh hưởng đến sự gắn kết của khách hàng trên mạng xã hội đối với dịch vụ cho thuê bảo vệ tại Thành phố Hồ Chí Minhvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Digital Marketing (Digital Marketing)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.