Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3939
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyen, Thi Kieu Trang-
dc.contributor.authorHuynh, Duy Thanh-
dc.date.accessioned2024-07-18T04:38:15Z-
dc.date.available2024-07-18T04:38:15Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3939-
dc.descriptionBachelor thesis of Business Administration - Digital Marketingvi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.publisherVietnam-Korea University of Information and Communication Technologyvi_VN
dc.relation.ispartofseriesKLTN;20BA274-
dc.subjectWebsitevi_VN
dc.subjectBiTivi_VN
dc.titleA study on factors affecting customers decision to choose website design services at BITI Trading and Technology Company Limitedvi_VN
dc.title.alternativeNghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến quyết định lựa chọn dịch vụ thiết kế website của khách hàng tại Công ty TNHH Thương mại và Công nghệ BITIvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Digital Marketing (Digital Marketing)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.