Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3964
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyen, Thi Minh Chi-
dc.contributor.authorNgo, Thi Thanh Nhung-
dc.date.accessioned2024-07-29T04:06:49Z-
dc.date.available2024-07-29T04:06:49Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3964-
dc.descriptionBachelor thesis of Business Administration - Digital Marketingvi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.publisherVietnam-Korea University of Information and Communication Technologyvi_VN
dc.relation.ispartofseriesKLTN;20BA205-
dc.subjectContent marketingvi_VN
dc.subjectDa Nang Cityvi_VN
dc.titleThe role of content marketing strategy on purchase intention: A case study of real estate in Da Nang Cityvi_VN
dc.title.alternativeVai trò của chiến lược marketing nội dung đối với ý định mua: Nghiên cứu trường hợp về bất động sản tại thành phố Đà Nẵngvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Digital Marketing (Digital Marketing)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.