Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3964
Title: The role of content marketing strategy on purchase intention: A case study of real estate in Da Nang City
Other Titles: Vai trò của chiến lược marketing nội dung đối với ý định mua: Nghiên cứu trường hợp về bất động sản tại thành phố Đà Nẵng
Authors: Nguyen, Thi Minh Chi
Ngo, Thi Thanh Nhung
Keywords: Content marketing
Da Nang City
Issue Date: Jun-2024
Publisher: Vietnam-Korea University of Information and Communication Technology
Series/Report no.: KLTN;20BA205
Description: Bachelor thesis of Business Administration - Digital Marketing
URI: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3964
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Digital Marketing (Digital Marketing)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.