Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/931
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLê, Phước Cửu Long-
dc.contributor.authorNgô, Thị Phượng-
dc.date.accessioned2021-02-28T14:50:57Z-
dc.date.available2021-02-28T14:50:57Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/931-
dc.descriptionĐồ án tốt nghiệp Hệ Cao đẳng; Ngành Marketing Du lịch; Khóa 2018-2021; 73 trang.vi_VN
dc.language.isovivi_VN
dc.publisherTrường Đại học Công nghệ Thông tin và Truyền thông Việt - Hànvi_VN
dc.subjectgiải phápvi_VN
dc.subjectmarketing mixvi_VN
dc.subjectH - Đà Nẵng Open Tourvi_VN
dc.subjectmarketingvi_VN
dc.subjectmarketing du lịchvi_VN
dc.titleGiải pháp hoàn thiện hoạt động marketing mix tại Công ty TNHH H - Đà Nẵng Open Tourvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:CĐ-Marketing Du lịch

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.