Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/130
Nhan đề: The relationship between the trust of vietnamese holiday makers on electronic words-of-mouth (ewom) and their intention to follow ewom under the impact of attitude towards ewom as a mediator
Tác giả: Nguyen, Le Loc Tien
Từ khoá: eWOM
mediating
holiday makers
Vietnam
tourism
Năm xuất bản: 2018
Tóm tắt: The purpose of this piece of research is to study how Vietnamese holiday makers trust eWOM, leading to their intention to follow these type of online reviews, with the impact of their attitude to eWOM as a mediating factor. From the result, the impacts of honesty, competence and benevolence of different kinds of eWOM on attitude towards eWOM and the intention to pursue it are affirmed. Meanwhile, the findings also indicate that the role of attitude in mediating the relationship between trust in eWOM and intention is not strong. In general, this study has a significant value for the tourism industry in adopting eWOM to boost their marketing campaign.
Định danh: http://thuvien.cit.udn.vn//handle/123456789/130
Bộ sưu tập: CITA 2018

Các tập tin trong tài liệu này:

 Đăng nhập để xem toàn văn



Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.