Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3857
Title: A study on factors affecting Customer's intention to buy Print on Demand Products via Social Media in Da Nang City
Other Titles: Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến ý định mua sản phẩm in theo yêu cầu qua mạng xã hội của khách hàng tại thành phố Đà Nẵng
Authors: Tran, Pham Huyen Trang
Ha, Thi Khuyen
Keywords: Social Media
Da Nang
Issue Date: Jun-2024
Publisher: Vietnam-Korea University of Information and Communication Technology
Series/Report no.: KLTN;20BA084
Description: Bachelor thesis of Business Administration - E-commerce Management
URI: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3857
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Quản trị Thương mại điện tử (E-commerce Management)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.