Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3859
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVan, Hung Trong-
dc.contributor.authorPham, Thi Nhu Binh-
dc.date.accessioned2024-07-09T02:07:08Z-
dc.date.available2024-07-09T02:07:08Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3859-
dc.descriptionBachelor thesis of Business Administration - E-commerce Managementvi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.publisherVietnam-Korea University of Information and Communication Technologyvi_VN
dc.relation.ispartofseriesKLTN;20BA122-
dc.subjectAI Chatbotsvi_VN
dc.subjectOnline Shoppingvi_VN
dc.titleThe Factors Influencing Consumers' Intention to use AI Chatbots in Online Shoppingvi_VN
dc.title.alternativeCác yếu tố ảnh hưởng đến ý định sử dụng chatbot AI trong mua sắm trực tuyến của người tiêu dùngvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Quản trị Thương mại điện tử (E-commerce Management)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.