Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3865
Title: Research on the impact of KOLs on hotel Booking Intention of Vietnamese customers. Case comparison between Facebook and Tiktok
Other Titles: Nghiên cứu sự ảnh hưởng của KOL đến ý định đặt phòng khách sạn của khách hàng Việt Nam. Trường hợp so sánh giữa nền tảng Tiktok và Facebook
Authors: Van, Hung Trong
Mai, Thi Thu Hoa
Keywords: KOLs
Hotel Booking
Vietnamese Vustomers
Facebook
Tiktok
Issue Date: Jun-2024
Publisher: Vietnam-Korea University of Information and Communication Technology
Series/Report no.: KLTN;20BA256
Description: Bachelor thesis of Business Administration - E-commerce Management
URI: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3865
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Quản trị Thương mại điện tử (E-commerce Management)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.