Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3866
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyen, Thi Kieu Trang-
dc.contributor.authorBui, Hoang Diem-
dc.date.accessioned2024-07-10T02:34:44Z-
dc.date.available2024-07-10T02:34:44Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3866-
dc.descriptionBachelor thesis of Business Administration - Digital Marketingvi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.publisherVietnam-Korea University of Information and Communication Technologyvi_VN
dc.relation.ispartofseriesKLTN;20BA002-
dc.subjectMobile bankingvi_VN
dc.subjectMB Bankvi_VN
dc.titleFactors affecting customer satisfaction on mobile banking services of MB Military Commercial Joint Stock Bankvi_VN
dc.title.alternativeNhững yếu tố ảnh hưởng sự hài lòng của khách hàng về dịch vụ ngân hàng di động của Ngân hàng Thương mại Cổ phần Quân Đội MBvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Digital Marketing (Digital Marketing)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.