Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3898
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyen, Thanh Hoai-
dc.contributor.authorLe, Thi Kim Tuyen-
dc.date.accessioned2024-07-10T09:05:30Z-
dc.date.available2024-07-10T09:05:30Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3898-
dc.descriptionBachelor thesis of Business Administration - Digital Marketingvi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.publisherVietnam-Korea University of Information and Communication Technologyvi_VN
dc.relation.ispartofseriesKLTN;20BA132-
dc.subjectDa Nang Cityvi_VN
dc.titleFactors affecting consumers' purchasing behavior towards smart electronic products: Case study in Da Nang, Vietnamvi_VN
dc.title.alternativeCác yếu tố ảnh hưởng đến hành vi mua sản phẩm điện tử thông minh của người tiêu dùng: Nghiên cứu trường hợp tại Đà Nẵng, Việt Namvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Digital Marketing (Digital Marketing)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.