Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3898
Title: Factors affecting consumers' purchasing behavior towards smart electronic products: Case study in Da Nang, Vietnam
Other Titles: Các yếu tố ảnh hưởng đến hành vi mua sản phẩm điện tử thông minh của người tiêu dùng: Nghiên cứu trường hợp tại Đà Nẵng, Việt Nam
Authors: Nguyen, Thanh Hoai
Le, Thi Kim Tuyen
Keywords: Da Nang City
Issue Date: Jun-2024
Publisher: Vietnam-Korea University of Information and Communication Technology
Series/Report no.: KLTN;20BA132
Description: Bachelor thesis of Business Administration - Digital Marketing
URI: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3898
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Digital Marketing (Digital Marketing)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.