Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3941
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorHuynh, Thi Kim Ha-
dc.contributor.authorLe, Thi Hoai Thuong-
dc.date.accessioned2024-07-18T07:19:26Z-
dc.date.available2024-07-18T07:19:26Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3941-
dc.descriptionBachelor thesis of Business Administration - E-commerce Managementvi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.publisherVietnam-Korea University of Information and Communication Technologyvi_VN
dc.relation.ispartofseriesKLTN;20BA104-
dc.subjectSkin care productsvi_VN
dc.subjectDa Nang Cityvi_VN
dc.titleResearch into the influence of videos on middle-aged women's intention to purchase skin care products online: A case study in Da Nangvi_VN
dc.title.alternativeNghiên cứu ảnh hưởng video đến ý định mua trực tuyến sản phẩm chăm sóc da của phụ nữ trung niên: Trường hợp nghiên cứu tại Đà Nẵngvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Quản trị Thương mại điện tử (E-commerce Management)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.