Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3942
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLe, Thi Minh Duc-
dc.contributor.authorLe, Hoang Thuy Vy-
dc.date.accessioned2024-07-18T07:22:28Z-
dc.date.available2024-07-18T07:22:28Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3942-
dc.descriptionBachelor thesis of Business Administration - E-commerce Managementvi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.publisherVietnam-Korea University of Information and Communication Technologyvi_VN
dc.relation.ispartofseriesKLTN;20BA115-
dc.subjectUsed laptopvi_VN
dc.subjectKim Anh Laptopvi_VN
dc.titleFactors affecting consumer intention to buy used laptop through online platforms: The case of Kim Anh Laptop in Da Nangvi_VN
dc.title.alternativeCác yếu tố ảnh hưởng đến ý định mua laptop đã qua sử dụng thông qua nền tảng trực tuyến của người tiêu dùng: Trường hợp nghiên cứu Laptop Kim Anh tại Đà Nẵngvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Quản trị Thương mại điện tử (E-commerce Management)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.