Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3942
Title: Factors affecting consumer intention to buy used laptop through online platforms: The case of Kim Anh Laptop in Da Nang
Other Titles: Các yếu tố ảnh hưởng đến ý định mua laptop đã qua sử dụng thông qua nền tảng trực tuyến của người tiêu dùng: Trường hợp nghiên cứu Laptop Kim Anh tại Đà Nẵng
Authors: Le, Thi Minh Duc
Le, Hoang Thuy Vy
Keywords: Used laptop
Kim Anh Laptop
Issue Date: Jun-2024
Publisher: Vietnam-Korea University of Information and Communication Technology
Series/Report no.: KLTN;20BA115
Description: Bachelor thesis of Business Administration - E-commerce Management
URI: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3942
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Quản trị Thương mại điện tử (E-commerce Management)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.