Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3960
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyen, Thi Minh Chi-
dc.contributor.authorVo, Anh Quan-
dc.date.accessioned2024-07-29T03:39:34Z-
dc.date.available2024-07-29T03:39:34Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3960-
dc.descriptionBachelor thesis of Business Administration - Digital Marketingvi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.publisherVietnam-Korea University of Information and Communication Technologyvi_VN
dc.relation.ispartofseriesKLTN;20BA031-
dc.subjectDigital marketingvi_VN
dc.subjectDa Nang Cityvi_VN
dc.titleImpact of digital marketing factor on domestic destination choice: A case study of Vietnamese tourists visiting Da Nang cityvi_VN
dc.title.alternativeTác động của yếu tố tiếp thị kỹ thuật số đối với lựa chọn điểm đến nội địa: Nghiên cứu điển hình về khách du lịch Việt Nam đến thăm thành phố Đà Nẵngvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Digital Marketing (Digital Marketing)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.