Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3977
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLe, Ha Nhu Thao-
dc.contributor.authorDinh, Thi Hoa Khanh-
dc.date.accessioned2024-07-29T07:09:53Z-
dc.date.available2024-07-29T07:09:53Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3977-
dc.descriptionBachelor thesis of Business Administration - E-commerce Managementvi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.publisherVietnam-Korea University of Information and Communication Technologyvi_VN
dc.relation.ispartofseriesKLTN;20BA015-
dc.subjectVan Hung Minhvi_VN
dc.titleFactors affecting Customers' buying decisions at Van Hung Minh company limitedvi_VN
dc.title.alternativeNghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến quyết định mua hàng của khách hàng tại Công ty TNHH Văn Hùng Minhvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Quản trị Thương mại điện tử (E-commerce Management)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.