Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/4070
Nhan đề: Factors Influencing Green Product Purchase Intention in Vietnam
Tác giả: Vu, Thi Quynh Anh
Từ khoá: green product
purchase intention
Năm xuất bản: thá-2024
Nhà xuất bản: International Journal of Engineering Inventions
Tóm tắt: Green product is becoming a common term recent time, so it attracts the attention of the scholars. Although there are many approach methods including: influencing factors, process and policies to promote the behavior using green product. In this paper, the author focuses on finding the influencing factor. This comes from the status of consumption in Vietnam which the people concern about green product limitted. The result of this paper presents six factors affect on green product purchase intention including: atttitude, subject norms, control behavior, availability, environmental concer and green brand positioning. The determining also recomments some suggestions when enacting polices.
Mô tả: International Journal of Engineering Inventions; Volume 13, Issue 6; pp: 131-134.
Định danh: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/4070
ISSN: 2278-7461 (e)
2319-6491 (p)
Bộ sưu tập: NĂM 2024

Các tập tin trong tài liệu này:

 Đăng nhập để xem toàn văn



Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.