Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/4143
Title: Áp dụng phương pháp dạy học đồng đẳng cho các lớp học phần tiếng Anh tại Trường Đại học Công nghệ Thông tin và Truyền thông Việt - Hàn, Đại học Đà Nẵng
Other Titles: Applying peer - teaching in ESL classes at Vietnam – Korea University of Information and Communication Technology, The University of Da Nang (VKU).
Authors: Phạm, Trần Mộc Miêng
Keywords: Peer – teaching
overview
description
implementation
benefits
results
VKU students
Issue Date: Dec-2023
Publisher: Tạp chí Giáo dục và Xã hội
Abstract: The article is about the overview of Peer – teaching, describes the method and the the implementation of Peer – teaching in ESL classes at Vietnam – Korea University of Information and Communication Technology, The University of Da Nang. Besides, the article simultaneously analizes the benefits as well as the results obtained after applying Peer – teaching by scores and satisfaction from students.
Description: Tạp chí Giáo dục và Xã hội; Số đặc biệt tháng 12/2023; trang 460-465.
URI: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/4143
ISSN: 1859-3917
Appears in Collections:NĂM 2023

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.