Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/969
Nhan đề: Factors affecting the use of smart phones for mobile shopping
Tác giả: Nguyen, Le Loc Tien
Từ khoá: smart phones
purchase intention
Technology Acceptance Model
Năm xuất bản: 2019
Nhà xuất bản: Da Nang Publishing House
Tóm tắt: Based on the Technology Acceptance Model (TAM), this paper explores the use of smart phones in Vietnam e-commerce situations. The author has added perceived enjoyment to the original model. 181 questionnaires were collected to present data for the study. The findings have revealed that perceived enjoyments has a significant impact on purchase intention using smart phones in e-commerce situations. Accordingly, the author has proposed several managerial implications.
Mô tả: Scientific Paper; Pages: 121-128
Định danh: http://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/969
Bộ sưu tập: CITA 2019

Các tập tin trong tài liệu này:

 Đăng nhập để xem toàn văn



Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.