Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/1683
Title: Nghiên cứu tác động của việc ứng dụng CRM đến sự hài lòng khách hàng tại Công ty Dịch vụ Viễn thông Vinaphone
Other Titles: A study on the effect of CRM application on customer satisfaction at Vinaphone
Authors: Trần, Duy Quang
Trần, Thiện Vũ
Keywords: sự hài lòng
khách hàng
Vinaphone
CRM
Issue Date: Jul-2014
Publisher: Nhà xuất bản Thông tin và Truyền thông
Description: Chuyên đề Khoa học và Giáo dục – số 2; 07/2014; từ trang 58-67.
URI: http://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/1683
ISBN: 978-604-80-0709-6
Appears in Collections:Chuyên đề Khoa học và Giáo dục - 02 (07/2014)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.