Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/207
Nhan đề: The moderating effect of Big Five Personality Traits on the relationship between cue-based trust and perceived risks in online payment in Vietnam
Tác giả: Nguyen, Thi Khanh My
Từ khoá: Big Five personality traits
cue-based trust
perceived risks
online payment
moderating effect
Năm xuất bản: 2017
Tóm tắt: Vietnamese consumers have embraced online shopping but appear reluctance to use online payment. In this paper, we investigate the moderating effect of Big Five personality traits to clarify the relationship between cue-based trust of online retailers and customers’ perceived risks in online payment in Vietnam. Results show that Big Five personality traits - namely high conscientiousness and high agreeableness - moderate the relationship between cue-based trust and perceived risks. Findings may help online retailers to understand better customers’ behavior and convince customers’ acceptance online payment
Định danh: http://thuvien.cit.udn.vn//handle/123456789/207
Bộ sưu tập: CITA 2017

Các tập tin trong tài liệu này:

 Đăng nhập để xem toàn văn



Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.