Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/2207
Nhan đề: Bộ câu hỏi hiệu quả cao HEQ của Ivan Hannel - một công cụ để phát triển khả năng tư duy của sinh viên
Nhan đề khác: Ivan Hannel's highly effective HEQ questionnaire - a tool to develop students' thinking capacity
Tác giả: Huỳnh, Thị Thanh Tuyền
Từ khoá: Ivan Hannel's highly effective HEQ questionnaire
active teaching methods
self-learning
Năm xuất bản: thá-2022
Nhà xuất bản: Tạp chí Giáo dục và Xã hội
Tóm tắt: This article introduces one of the meaningful teaching methods in improving learners; activeness: Ivan Hannel's highly effective HEQ questionnaire. Through the articcle, the author presents the use of HEQ questions applied in the teaching process of General Physics to develop logical thinking for students at Vietnam-Korea University of Information and Communication Technology. Using a set of HEQ questions in teaching is a method in which the teacher orients the learners to actively learn, practice, find out the rules and synthesize the learning problem themselves. Therefore, the author wants to emphasize the ability to use highly effective questions in the process of teaching Physics to stimulate thinking and investigation to improve students' self-study and self-thinking at school.
Mô tả: Tạp chí Giáo dục và Xã hội; Số đặc biệt tháng 04/2022 (Kỳ 1); trang: 49-54.
Định danh: http://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/2207
ISSN: 1859-3917
Bộ sưu tập: NĂM 2022

Các tập tin trong tài liệu này:

 Đăng nhập để xem toàn văn



Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.