Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3859
Title: The Factors Influencing Consumers' Intention to use AI Chatbots in Online Shopping
Other Titles: Các yếu tố ảnh hưởng đến ý định sử dụng chatbot AI trong mua sắm trực tuyến của người tiêu dùng
Authors: Van, Hung Trong
Pham, Thi Nhu Binh
Keywords: AI Chatbots
Online Shopping
Issue Date: Jun-2024
Publisher: Vietnam-Korea University of Information and Communication Technology
Series/Report no.: KLTN;20BA122
Description: Bachelor thesis of Business Administration - E-commerce Management
URI: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3859
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Quản trị Thương mại điện tử (E-commerce Management)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.