Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3896
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNgo, Hai Quynh-
dc.contributor.authorLe, Thi Ho Thao-
dc.date.accessioned2024-07-10T08:59:59Z-
dc.date.available2024-07-10T08:59:59Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3896-
dc.descriptionBachelor thesis of Business Administration - Digital Marketingvi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.publisherVietnam-Korea University of Information and Communication Technologyvi_VN
dc.relation.ispartofseriesKLTN;20BA127-
dc.subjectOnline shoppingvi_VN
dc.subjectDa Nang Cityvi_VN
dc.subjectFootwearvi_VN
dc.titleExploring the factors affecting online shopping behavior: A case study of footwear products in Da Nang Cityvi_VN
dc.title.alternativeKhám phá các nhân tố ảnh hưởng đến hành vi mua sắm trực tuyến: Một trường hợp nghiên cứu đối với sản phẩm giày dép tại Thành phố Đà Nẵngvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Digital Marketing (Digital Marketing)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.