Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3896
Title: Exploring the factors affecting online shopping behavior: A case study of footwear products in Da Nang City
Other Titles: Khám phá các nhân tố ảnh hưởng đến hành vi mua sắm trực tuyến: Một trường hợp nghiên cứu đối với sản phẩm giày dép tại Thành phố Đà Nẵng
Authors: Ngo, Hai Quynh
Le, Thi Ho Thao
Keywords: Online shopping
Da Nang City
Footwear
Issue Date: Jun-2024
Publisher: Vietnam-Korea University of Information and Communication Technology
Series/Report no.: KLTN;20BA127
Description: Bachelor thesis of Business Administration - Digital Marketing
URI: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3896
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Digital Marketing (Digital Marketing)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.