Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3941
Title: Research into the influence of videos on middle-aged women's intention to purchase skin care products online: A case study in Da Nang
Other Titles: Nghiên cứu ảnh hưởng video đến ý định mua trực tuyến sản phẩm chăm sóc da của phụ nữ trung niên: Trường hợp nghiên cứu tại Đà Nẵng
Authors: Huynh, Thi Kim Ha
Le, Thi Hoai Thuong
Keywords: Skin care products
Da Nang City
Issue Date: Jun-2024
Publisher: Vietnam-Korea University of Information and Communication Technology
Series/Report no.: KLTN;20BA104
Description: Bachelor thesis of Business Administration - E-commerce Management
URI: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3941
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Quản trị Thương mại điện tử (E-commerce Management)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.