Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3946
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVo, Thi Thanh Thao-
dc.contributor.authorVo, Nguyen Minh Thu-
dc.date.accessioned2024-07-18T07:33:56Z-
dc.date.available2024-07-18T07:33:56Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3946-
dc.descriptionBachelor thesis of Business Administration - E-commerce Managementvi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.publisherVietnam-Korea University of Information and Communication Technologyvi_VN
dc.relation.ispartofseriesKLTN;20BA212-
dc.subjectE-commercevi_VN
dc.subjectVietnamvi_VN
dc.titleA study on the impact of online reviews on purchase intentions in Vietnamese e-commerce platformsvi_VN
dc.title.alternativeNghiên cứu tác động của đánh giá trực tuyến đối với ý định mua hàng trên nền tảng thương mại điện tử ở Việt Namvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Quản trị Thương mại điện tử (E-commerce Management)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.