Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3946
Title: A study on the impact of online reviews on purchase intentions in Vietnamese e-commerce platforms
Other Titles: Nghiên cứu tác động của đánh giá trực tuyến đối với ý định mua hàng trên nền tảng thương mại điện tử ở Việt Nam
Authors: Vo, Thi Thanh Thao
Vo, Nguyen Minh Thu
Keywords: E-commerce
Vietnam
Issue Date: Jun-2024
Publisher: Vietnam-Korea University of Information and Communication Technology
Series/Report no.: KLTN;20BA212
Description: Bachelor thesis of Business Administration - E-commerce Management
URI: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3946
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Quản trị Thương mại điện tử (E-commerce Management)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.