Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3960
Title: Impact of digital marketing factor on domestic destination choice: A case study of Vietnamese tourists visiting Da Nang city
Other Titles: Tác động của yếu tố tiếp thị kỹ thuật số đối với lựa chọn điểm đến nội địa: Nghiên cứu điển hình về khách du lịch Việt Nam đến thăm thành phố Đà Nẵng
Authors: Nguyen, Thi Minh Chi
Vo, Anh Quan
Keywords: Digital marketing
Da Nang City
Issue Date: Jun-2024
Publisher: Vietnam-Korea University of Information and Communication Technology
Series/Report no.: KLTN;20BA031
Description: Bachelor thesis of Business Administration - Digital Marketing
URI: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3960
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Digital Marketing (Digital Marketing)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.