Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3973
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVan, Hung Trong-
dc.contributor.authorDao, Dang Cam Ngoc-
dc.date.accessioned2024-07-29T04:55:50Z-
dc.date.available2024-07-29T04:55:50Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3973-
dc.descriptionBachelor thesis of Business Administration - E-commerce Managementvi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.publisherVietnam-Korea University of Information and Communication Technologyvi_VN
dc.relation.ispartofseriesKLTN;20BA091-
dc.subjectDigital bankingvi_VN
dc.subjectBIDVvi_VN
dc.titleResearch factors affecting customer satisfaction when using integrated shopping services in digital banking at Joint Stock Commercial Bank for investment and development of Vietnam (BIDV)vi_VN
dc.title.alternativeNghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng khi sử dụng dịch vụ mua sắm tích hợp trong ngân hàng số của Ngân hàng TMCP đầu tư và phát triển Việt Nam (BIDV)vi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Quản trị Thương mại điện tử (E-commerce Management)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.