Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3973
Title: Research factors affecting customer satisfaction when using integrated shopping services in digital banking at Joint Stock Commercial Bank for investment and development of Vietnam (BIDV)
Other Titles: Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng khi sử dụng dịch vụ mua sắm tích hợp trong ngân hàng số của Ngân hàng TMCP đầu tư và phát triển Việt Nam (BIDV)
Authors: Van, Hung Trong
Dao, Dang Cam Ngoc
Keywords: Digital banking
BIDV
Issue Date: Jun-2024
Publisher: Vietnam-Korea University of Information and Communication Technology
Series/Report no.: KLTN;20BA091
Description: Bachelor thesis of Business Administration - E-commerce Management
URI: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3973
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Quản trị Thương mại điện tử (E-commerce Management)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.