Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3977
Title: Factors affecting Customers' buying decisions at Van Hung Minh company limited
Other Titles: Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến quyết định mua hàng của khách hàng tại Công ty TNHH Văn Hùng Minh
Authors: Le, Ha Nhu Thao
Dinh, Thi Hoa Khanh
Keywords: Van Hung Minh
Issue Date: Jun-2024
Publisher: Vietnam-Korea University of Information and Communication Technology
Series/Report no.: KLTN;20BA015
Description: Bachelor thesis of Business Administration - E-commerce Management
URI: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3977
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Quản trị Thương mại điện tử (E-commerce Management)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.