Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/117
Nhan đề: The mediating effect of perceived risks on the relationship between cue-based trust and customers’ reluctance in online payment in Vietnam
Tác giả: Nguyen, Thi Khanh My
Từ khoá: customer s’ reluctance
cue-based trust
perceived risks
online payment
mediating effect
Năm xuất bản: 2018
Tóm tắt: Vietnamese consumers have embraced online shopping but appear reluctance to use online payment. In this paper, we investigate the mediating effect of perceived risks to clarify the relationship between cue-based trust of online retailers and customer s’ reluctance in online payment in Vietnam. Findings may help online retailers to understand better customer s’ behavior and convince customer s’ acceptance online payment.
Định danh: http://thuvien.cit.udn.vn//handle/123456789/117
Bộ sưu tập: CITA 2018

Các tập tin trong tài liệu này:

 Đăng nhập để xem toàn văn



Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.