Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/1222
Title: Hoàn thiện hoạt động chăm sóc khách hàng tại công ty cổ phần viễn thông FPT TELECOM chi nhánh Quảng Nam
Authors: Vũ, Thị Quỳnh Anh
Nguyễn, Thị Thảo
Keywords: Hoạt động chăm sóc khách hàng
chi nhánh Quảng Nam
Issue Date: 2021
Publisher: Trường Đại học Công nghệ Thông tin và Truyền thông Việt - Hàn
Description: Đồ án tốt nghiệp Hệ Cao đẳng; Ngành Marketing; Khóa 2018-2021; 72 trang.
URI: http://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/1222
Appears in Collections:CĐ-Marketing

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.