Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/1684
Title: Xây dựng thương hiệu nội bộ: Nghiên cứu thực tế tại Bà Nà Hills Mountain Resort
Other Titles: Internal branding: An empirical study in BaNa Hills Mountain Resort
Authors: Nguyễn, Thị Như Quỳnh
Keywords: thương hiệu nội bộ
Bà Nà Hills
Issue Date: Jul-2014
Publisher: Nhà xuất bản Thông tin và Truyền thông
Description: Chuyên đề Khoa học và Giáo dục – số 2; 07/2014; từ trang 68-75.
URI: http://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/1684
ISBN: 978-604-80-0709-6
Appears in Collections:Chuyên đề Khoa học và Giáo dục - 02 (07/2014)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.