Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/1707
Title: Ứng dụng mô hình IDIC vào hoạt động quản trị quan hệ khách hàng của Công ty Cổ phần Ô tô Trường Hải - Chi nhánh Khu vực Trung Bộ
Other Titles: Application IDIC Model into CRM Operation of Truong Hai Auto Joint Stock Company - Central Regional Branch
Authors: Nguyễn, Thị Khánh Hà
Keywords: CRM
IDIC
identify
differentiate
interact
customize
Issue Date: Jan-2015
Publisher: Nhà xuất bản Thông tin và Truyền thông
Description: Chuyên đề Khoa học và Giáo dục – số 3; 01/2015; từ trang 91-97.
URI: http://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/1707
ISBN: 978-604-80-0975-5
Appears in Collections:Chuyên đề Khoa học và Giáo dục - 03 (01/2015)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.