Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/1728
Title: Mô hình nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến thái độ của người tiêu dùng Thành phố Đà Nẵng đối với hoạt động Mobile Marketing
Other Titles: Model of Factors Affecting Danang City;s Consumer Attitudes Towards Mobile Marketing
Authors: Nguyễn, Thị Quỳnh Anh
Keywords: mobile marketing
người tiêu dùng
thái độ
quảng cáo qua di động
SMS marketing
Issue Date: Jul-2015
Publisher: Nhà xuất bản Thông tin và Truyền thông
Description: Chuyên đề Khoa học và Giáo dục – số 4; 07/2015; từ trang 30-36.
URI: http://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/1728
ISBN: 978-604-80-1203-8
Appears in Collections:Chuyên đề Khoa học và Giáo dục - 04 (07/2015)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.