Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3204
Nhan đề: Determinants of Intention to Use Ride-Hailing Services in Vietnam: An Integrated Model of Perceived Value and Trust Transfer Theory
Tác giả: Vo, Thi Thanh Thao
Van, Hung Trong
Năm xuất bản: thá-2022
Nhà xuất bản: IGI Global
Tóm tắt: The rise of ride-hailing services—a unique transportation technology that has recently been progressively popular worldwide—has revolutionized the transportation business. They currently make up the majority of platform economy activities and are crucial to the functioning of our cities. Because it is crucial to the long-term financial performance and widespread service promotion of ride-hailing service firms, it is vital to comprehend the intention to use ride-hailing services. This study aims to investigate the factors influencing people's intentions to use ride-hailing services in Vietnam using the value-based adoption model (VAM). It will also look at the impact of the network effect and the trust transfer process in ride-hailing services to determine how these factors interact.
Mô tả: International Journal of Software Innovation (IJSI); Vol. 10, Issue: 1; pp:1-10.
Định danh: http://10.4018/IJSI.313382
http://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/3204
ISSN: 2166-7179
Bộ sưu tập: NĂM 2022

Các tập tin trong tài liệu này:

 Đăng nhập để xem toàn văn



Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.