Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/4640
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVan, Hung Trong-
dc.contributor.authorTrinh, Minh Ngoc Quyen-
dc.date.accessioned2025-02-04T03:03:49Z-
dc.date.available2025-02-04T03:03:49Z-
dc.date.issued2025-01-
dc.identifier.urihttps://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/4640-
dc.descriptionBachelor thesis of Business Administration - E-commerce Management; 2020-2025.vi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.publisherVietnam-Korea University of Information and Communication Technologyvi_VN
dc.relation.ispartofseriesKLTN;20BA033-
dc.subjectZEESEA Cosmeticsvi_VN
dc.subjectTikTokvi_VN
dc.subjectDa Nang Areavi_VN
dc.titleResearch on Factors Affecting the Decision to Purchase ZEESEA Cosmetics on TikTok by Female Customers in the Da Nang Areavi_VN
dc.title.alternativeNghiên cứu những yếu tốt ảnh hưởng đến quyết định chọn mua mỹ phẩm ZEESEA trên nền tảng Tik Tok của khách hàng nữ giới ở khu vực Thành phố Đà Nẵngvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Quản trị Thương mại điện tử (E-commerce Management-EC)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.