Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/4898
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorĐào, Thị Thu Hường-
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Cẩm Tài-
dc.date.accessioned2025-05-13T09:10:26Z-
dc.date.available2025-05-13T09:10:26Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifier.urihttps://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/4898-
dc.descriptionĐồ án tốt nghiệp Hệ Cao đẳng; Ngành công Kế toán tin học; Khóa 2015 - 2018vi_VN
dc.language.isovivi_VN
dc.publisherTrường Cao đẳng Công nghệ Thông tinvi_VN
dc.relation.ispartofseriesKLTN;-
dc.subjectMarketingvi_VN
dc.subjectCông ty TNHH MTV Tạ Huỳnhvi_VN
dc.titleGiải pháp chiến lược toàn diện của Marketing dịch vụ của Công ty TNHH MTV Tạ Huỳnhvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:CIT-Kế toán tin học

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.