Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5284
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPhan, Van Thanh-
dc.contributor.authorNguyen, Thi My Duyen-
dc.date.accessioned2025-07-31T02:01:21Z-
dc.date.available2025-07-31T02:01:21Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.urihttps://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5284-
dc.descriptionBachelor thesis of Business Administration - E-commerce Management; 2021-2025.vi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.publisherVietnam-Korea University of Information and Communication Technologyvi_VN
dc.relation.ispartofseriesKLTN;21BA212-
dc.subjectCustomervi_VN
dc.subjectIZI Software Technologyvi_VN
dc.titleSolution to Improve the Customer Relationship Management at IZI Software Technology Joint Stock Companyvi_VN
dc.title.alternativeGiải pháp hoàn thiện công tác quản lý quan hệ khách hàng tại Công ty Cổ phần Công nghệ Phần mềm IZIvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Quản trị Thương mại điện tử (E-commerce Management-EC)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.