Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1571-1580 of 4603 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Factors influencing the decision to choose english center ofstudents of the university of Da NangTran, Thien Vu; Phan, Thi Xuan Tham
2022A study of the impact of gamification on customer experience in online shopping environmentsNguyen, Thanh Hoài; Pham, Thi Tu Anh
2022The role of perceived value and customer trust in the engagement of client: a case study at VietNam smart city ( VNSC )Ngo, Hai Quynh; Hoang, Thi Hanh
2022Building an integrated marketing communication program for individual customers at aia exchange Da Nang life insurance companyNguyen, Thi Nhu Quynh; Nguyen, Duc Tuan
2022A study on the factors affecting the consumer intention to use internet banking services at orient commercial joint stock bank - OCBTran, Pham Huyen Trang; Nguyen, Thi Anh Tuyet
2022Analysis of factors afecting employee satisfaction at work at Viet Nam smart city joint stock company ( VNSC )Ngo, Hai Quynh; Nguyen, Thi Ngoc Anh
2022-10-01Bản tin - NewsLetter No.01-2022-
2022-10Kỷ yếu Hội thảo chuyển đổi số ngành giáo dục và đào tạo: Cơ hội, thách thức và một số giải pháp cho các trường phổ thông-
2017Báo in Việt Nam với vấn đề phản biện xã hội về đổi mới giáo dục (Khảo sát các báo: Nhân dân, Tuổi trẻ, Giáo dục và Thời đại từ tháng 6/2012 - tháng 6/2014)Đỗ, Thị Thu Hằng; Nguyễn, Lê Ngọc Trâm
2015Quan hệ công chúng của các trường đại học ở Đà Nẵng hiện nay (Khảo sát tại Đại học Bách khoa Đà Nẵng, Đại học Duy Tân từ tháng 1 năm 2014 đến tháng 6 năm 2015)Lưu, Văn An; Lê, Thị Hải Vân