Các biểu ghi của bộ sưu tập (Sắp xếp bởi Ngày gửi theo thứ tự Giảm dần): 61 tới 80 của 89
| Năm xuất bản | Nhan đề | Tác giả |
| 2020 | Virtual Reality | Steven, M. LaValle |
| 2001 | The Visual Display of Quantitative Information (Second Edition) | Edward, R.Tufte |
| 2020 | Mathematics for Machine Learning | Marc, Peter Deisenroth; A. Aldo, Faisal; Cheng Soon, Ong |
| 2019 | Machine Learning cơ bản | Vũ, Hữu Tiệp |
| 2022 | Essential Math for Data Science | Thomas, Nield |
| 2021 | Computer Vision: Algorithms and Applications (2nd Edition) | Richard, Szeliski |
| 2020 | Practical Natural Language Processing | Sowmya, Vajjala; Bodhisattwa, Majumder; Anuj, Gupta; Harshit, Surana |
| 2019 | Hands-on Machine Learning with Scikit-Learn, Keras, and TensorFlow (Second Edition) | Aurélien, Géron |
| 2019 | Applied Reinforcement Learning with Python | Taweh, Beysolow II |
| 2018 | Digital Image Processing (Fourth Edition) | Rafael, C. Gonzalez; Richard, E. Woods |
| 2016 | Deep Learning | Ian, Goodfellow; Yoshua, Bengio; Aaron, Courville |
| 2006 | Pattern Recognition and Machine Learning | Christopher, M. Bishop |
| 2017 | Deep Learning for Computer Vision with Python (1st Edition) | Starter, Bundle; Dr. Adrian, Rosebrock |
| 2014 | Data Structures Using C (Second Edition) | Reema, Thareja |
| 2010 | Artificial Intelligence (Third Edition) | Stuart, J. Russell; Peter, Norvig |
| 2014 | Computer Graphics with Open GL (Fourth Edition) | Donald, D. Hearn; M. Pauline, Baker; Warren, Carithers |
| 2013 | OpenGL Programming Guide (Eighth Edition) | Dave, Shreiner; Graham, Sellers; John, Kessenich; Bill, Licea-Kane |
| 2012 | Discrete Mathematics and Its Applications (Seventh Edition) | Kenneth, H. Rosen |
| 2008 | Python Programming in OpenGL: A Graphical Approach to Programming | Stan, Blank |
| 2005 | Computer Graphics and Geometric Modeling: Implementation and Algorithms | Max, K. Agoston |
Các biểu ghi của bộ sưu tập (Sắp xếp bởi Ngày gửi theo thứ tự Giảm dần): 61 tới 80 của 89