Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/4055| Nhan đề: | Chiến lược học Tiếng Anh của sinh viên không chuyên ngữ Trường Đại học Công nghệ Thông tin và Truyền thông Việt - Hàn, Đại học Đà Nẵng |
| Nhan đề khác: | An investigation into English learning strategy by nonEnglish majored students at Vietnam-Korea University of Information and Communications Technology |
| Tác giả: | Nguyễn, Thị Tuyết |
| Từ khoá: | Strategy learning English non-English majored students purpose means |
| Năm xuất bản: | thá-2024 |
| Nhà xuất bản: | Tạp chí Giáo dục và Xã hội |
| Tóm tắt: | The article carries out an investigation into English learning strategies by non-English majored students in the current context. English learning strategies among students are analyzed to evaluate non-English majored student’s current situation, status, trends and needs of English learning. This is research of qualitative and quantitative combination. The survey is conducted on 378 non-English students at Vietnam-Korea University of Information and Communications Technology - the University of Danang. The research findings help English teachers determine suitable goals, content, curriculum, textbooks, materials, and teaching methods for learners to achieve desired effectiveness. |
| Mô tả: | Tạp chí Giáo dục và Xã hội; Số đặc biệt tháng 05/2024 (Kì 1); trang 401-405. |
| Định danh: | https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/4055 |
| ISSN: | 1859-3917 |
| Bộ sưu tập: | NĂM 2024 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.