Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5019
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn, Thị Khánh My-
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Tuyết-
dc.date.accessioned2025-06-05T03:37:46Z-
dc.date.available2025-06-05T03:37:46Z-
dc.date.issued2019-05-
dc.identifier.urihttps://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5019-
dc.descriptionĐồ án tốt nghiệp Hệ Cao đẳng; Ngành QTKD-TMĐT; Khóa 2016- 2019vi_VN
dc.language.isovivi_VN
dc.publisherTrường Cao đẳng Công nghệ Thông tinvi_VN
dc.subjectViệt Namvi_VN
dc.subjectCông ty Dai - Ichi Lifevi_VN
dc.titleThực trạng quảng bá thương hiệu tại Công ty Dai-Ichi Life Việt Namvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:CIT-QTKD-TMĐT

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.